Mirza Ghalib was a great poet who started writing at the age of eleven and created an amazing poetry collection which is admired by various readers, poets and writers till date all across the world.
He is popular for his heart-touching ghazals in Urdu. With his work, he expressed the suffering of love and self-doubts and philosophies. His words to convey the pain made his poetry priceless.
Mirza Ghalib died on 15 February 1869, he couldn’t experience the fame and love for his poetry during his lifetime but when it was discovered, it became popular immediately.
Check out our collection of these magical quotes and ghazals by Mirza Ghalib that will make you fall in love with his poetry.
Know more about Mirza Ghalib.
1. “Ishq ne ‘ghalib’ nikamma kar diya varna ham bhī aadmi the kaam ke.”
2. “Ham ko maalum hai jannat ki haqiqat lekin, dil ke ḳhush rakhne ko ‘ghalib’ ye ḳhayal achchha hai.”
3. “sharab peene de masjid mein beth kar,Yaa woh jagha bata jahan Khuda nahin.”
4. “Jate Hue Kehte ho Qayamat ko milenge, Kya Khoob! Qayamat ka hai goya koi Din aur.”
5. “This earth, burnished by hearing the name, is so certain of love, that the sky bends unceasingly down, to greet its own light.”
6. “Whereas it is difficult for everything to work out easily, A man cannot even afford to be a human”
7. “The object of my worship lies beyond perceptions reach; For men who see, the Ka’ba is a compass, nothing more.”
8. “Again, my mind drifts to your street! But I remind myself that that is where my heart was lost.What utterly abandoned land this is! The desert makes me think about my house.”
9. “Ham ko maalum hai jannat ki haqiqat lekin dil ko ḳhush rakhne ka ‘ghalib’ ye ḳhayal achchha hai.”
10. “Daur-e-mohabbat ko ab guzar jane do, Mai jeena chahta hu mujhe mar jane do.”
11. “Is sadgi pe kaun na mar jaae aye ḳhuda ladte hain aur haath me talvar bhi nahi.”
12. “Hazaron ḳhvahishen aisi ki har ḳhvahish pe dam nikle bahut nikle mire armnn lekin phir bhi kam nikle.”
13. “Un ke dekhne se jo aa jaati hai muh par raunaq vo samajhte hain ki bimar ka haal achha hai.”
14. “Ye na thi hamari qismat ki visal-e-yar hota agar aur jiite rahte yahi intizar hota.”
15. “Ragon men daudte phirne ke ham nahi qaabil jab aankh hi se na Tapka to phir lahu kya hai.”
16. “Ishrat-e-qatra hai dariya me fana ho jaana dard ka had se guzarna hai dava ho jaana.”
17. “Ishq par zor nahi hai ye vo atish ‘ghalib’ ki lagae na lage aur bujhae na bujhe.”
18. “Vo aae ghar me hamare ḳhuda ki qudrat hai kabhi ham unko kabhi apne ghar ko dekhte hain.”
19. “Hui takhir to kuch bais-e-takhir bhi tha, aap aate the magar koi anagir bhi tha.”
20. “Tum se beja hai mujhe apni tbahi ka gila, usme kuch shaeba-e-khubie-takdir bhi tha.”
21. “Tu mujhe bhul gya ho to pata batla du, kabhi fitrak me tere koi nakhcheer bhi tha.”
22. “kaid me hai tere bahashi ko wahi julf ki yad, han kuch ek ranj garan baree-e-janjeer bhi tha.”
23. “Bijlee ek kund gai aankho ke aage to kya, baat karte ke mai lab tishra-e-takreer bhi tha.”
24. “Yusuf usko kahu aur kuch n khe khair hui, gar bigad baithe to mai laik-e-tajeer bhi tha.”
25. “Hum The Marne Ko Khade pass na aya na sahi, Akhir iss shokh ke Tarkash mei Koi teer Bi Tha.”